Skryté kovanie MACO VV 130 pre plastové a drevené okná
22.08.2011
Pred časom sme Vám predstavili úplne skryté kovanie MACO INVISIBLE. Kvalita kovania INVISIBLE presvedčila. Svedčia o tom aj významné rekonštrukcie ako Bratislavský hrad či Grandhotel Kempinski, kde bolo použité práve skryté kovanie INVISIBLE. Na základe požiadavky zákazníkov prichádzame s novým prevedením úplne skrytého kovania so zvýšenou nosnosťou, určeného predovšetkým pre väčšie okenné krídla.
Objavte nové, úplne skryté kovanie MACO MULTI VV 130 kg: rozšírené na rozmery šírky okenného krídla v kovacej drážke 1400 mm a výšky krídla v kovacej drážke 2600 mm, so zvýšenou nosnosťou na 130 kg pre plastové a drevené okenné profily so šírkou kovacej drážky 9 alebo 13 mm, bez potreby dodatočného zníženia záťaže.
Výhody
- kompaktná konštrukcia pre okenné krídla s hmotnosťou do 130 kg
- bez potreby dodatočného zníženia záťaže
- vhodné pre bezpečnostný stupeň až do WK 2
- veľký uhol otvorenia okna do 100 stupňov
- jednoduchá montáž
- dostupné aj v prevedení s ochranou proti korózii TRICOAT
- vysoká nosnosť podľa QM328 a RAL GZ607/3
Nepotrebuje oporu
Ostatné, na trhu bežne dostupné otváravo-sklopné kovania v tejto hmotnostnej kategórii, musia mať pre spoľahlivú nosnosť váhy krídla v otvorenej polohe na bočných stranách zabudovanú dodatočnú oporu. To znamená náročnejšiu montáž a vzhľadom k väčšiemu počtu prvkov kovania vyššie náklady. MACO MULTI VV130 unesie záťaž spoľahlivo bez akejkoľvek dodatočnej opory.
Prínos pre investorov
Prevedenie úplne skrytého kovania znásobí vysokú nosnosť okenného krídla, z hľadiska tepelnej izolácie prispeje k lepšej rovnováhe. Ďalšou výhodou je vzhľad, nakoľko na okennom krídle je viditeľná len okenná kľučka. Okenný prvok ladí s priestorom a vďaka čistému vedeniu línií profilu pôsobí elegantnejšie.
Jednička v pomere náklady – úžitok
MACO MULTI VV130 je kompatibilné so systémom kovania TREND aj MATIC. Frézovanie, vŕtanie otvorov pre čapy alebo ložiská na ráme či krídle je zbytočné. Upevnenie je riešené skrutkami. Montáž priamo na mieste zvládne jediný montér, okenné krídlo sa zavesí paralelne k rámu. Žiadna iná technológia kovania nie je z hľadiska pomeru nákladov a úžitku optimálnejšou.